Thursday, April 12, 2007

300

דוקטור תורי אמר לי אתמול שהוא איבחן אצלי אולקוס במצב מתקדם ביותר, והביע אפילו מעט כעס על שהתעלמתי ממצבי בזמן רב כל כך, ובעיקר כיוון שלא סיפרתי לו שהכאבים נמשכו כבר כחודש. אפרים כנראה סיפר לו זאת כשביקר אותי...
כנראה שבאמת לא הייתי מספיק קשוב לאפרים, כנראה שלא הייתי מספיק קשוב לכולם...
איני מרבה לכתוב על המשפחה שלי, אבל אני אוהב אותם כל כך, הם באו לראות אותי כל יום מאז שהתאשפזתי לפני שבועיים. טליה ומרים החמודות שלי ציירו לי כרטיס החלמה מהירה, הם כבר כמעט יודעות לקרוא ולכתוב. אשתי האהובה, דואגת וכל פעם שהיא באה לבד בלי הילדות היא מתחילה לבכות ואני מרגיש רע. היא מספרת שהיא לא מצליחה לישון בלילות, הצעתי שתשלח את הילדים לאמא שלה, ושתצא לחופש או משהו. היא אמרה שהיא תלך לישון אצל אמא שלה למשך כמה זמן. אני מקווה שהיא תהיה בסדר...

אני מקווה שאני אהיה בסדר...

No comments: