Thursday, April 12, 2007

"הרופא אפרים"

כבר כמה שבועות שכואבת לי הבטן, שמתי זין כי העבודה העבודה לא מחכה לאף אחד...
אפרים הוא רופא (אמא הפולנייה תמיד אמרה איזה יופי שיש לי חבר רופא...) הוא כבר כמה זמן אומר לי שיש לי אולקוס...
באמת? אולקוס? זאתי המחלה הזאתי שכילדים תמיד צעקנו "יש לי אולקוס!", תמיד עניתי לו "מה אתה לחוץ? יש לי גזים זה מה יש לי! עזוב אותי בשקט!"


אפרים צדק...

כשאמרתי לרופא שכואבת לי הבטן במהלך אחת הבדיקות השיגרתיות הוא אמר שאני הולך לקבל טיפול שונה קצת...
הרופא לקח אותי לחדר סגור, מאלו של צילומי רנטגן, נתן לי גלולה דיי גדולה ואמר לי לחכות שמה ויצא מהחדר.
טוב זה באמת היה צילום רנטגן, הרופא אמר שהבדיקה לא הייתה מספיקה ולכן צריך לעשות עוד בדיקה.

אנדופיכסה - שונא את זה.
הרופא דחף לי צינור לגרון והחל להוריד אותו במורד הגוף שלי עד שהוא הגיע לתריסריון או משהו כזה... בקיצור אחרי חצי שעה של סבל ובדיקות הסתבר שאכן,יש לי אולקוס בקיר הקדמי של התריסריון..

אפרים צדק...

1 comment:

Unknown said...

אין ספק בקטע של הכתיבה האישית הלכתם עם זה כל הדרך..
יחד עם זאת אי אפשר להתעלם מן העובדה שזו בכל אופן עבודה בביולוגיה ושילוב תחום הדעת הזה בכתבות שלכם לא ממש מספק.
חסרה רשימה ביבליוגרפית,כתבות הרופא המומחה לא ממש מתיחסות לתוכן הנדרש,גם בעיצוב הגרפי לא השקעתם מי יודע מה,הכתבות קצרות מידי.
בקיצור נחמד מאד לקרוא את הבלוג לשכם כתרגיל בכתיבה יצירתית,אבל .....כעבודה בביולוגיה
ציון : 65